09122336143

تماس با ما 24/7

کاربرد زنجیر صنعتی

همه چیز در مورد زنجیر های صنعتی و کاربردهای آن:

زنجیر های صنعتی یکی از مهم ترین قطعات در حوزه صنعت است.

که به جرات می توان گفت در اغلب بخش های صنعتی کاربرد دارد.

عدم وجود ان باعث نقص در عملکرد سایر قسمت ها خواهد شد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه تعریفی از زنجیر های صنعتی ارائه دهیم باید بگوییم:

زنجیر صنعتی یکی از تجهیزات پرکاربرد برای سهولت در منتقل کردن قدرت تجهیزات و ماشین آلاتی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند می باشد.

بررسی بیشتر تجهیزات و قطعات این محصول صنعتی:

زنجیر های صنعتی از به هم پیوستن قطعات ریز که توسط یک پیم به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است.

هنگامی که با چرخ دنده برخورد می کنند باعث می شوند نیروی انتقال به چرخ دنده دیگر منتقل شود که در نهایت منجر به حرکت خواهد شد.

زنجیر صنعتی بسته به کاربرد انواع مختلفی دارد.

به طوری که در یک واحد صنعتی شاهد چندین نوع از این تسمه ها هستیم.

در این نوشتار قصد داریم به طور خلاصه زنجیر صنعتی و کاربردهای آن را به شما معرفی نماییم.

 

دسته بندی زنجیر های صنعتی چگونه است؟

به طور کلی دو نوع A و B برای زنجیر صنعتی وجود داشته که مدل A به آمریکن معروف بوده و بر اساس استاندارد DIN به دسته های مختلف ۸۱۸۸ یا ISO 606 تقسیم شده و یا بر اساس ANSI اندازه های ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۸۰ تا ۲۴۰ را می توان در این دسته قرار داد.

بر اساس طبقه بندی اروپایی یا B که دو نوع استاندارد DIN 8187 یا ISO 606 را تشکیل می دهند و اندازه های ۰۸B , 10B , 12B , 16B الی ۷۲B در دسته اروپایی جای می گیرند.

فروش انواع زنجیرصنعتی ژاپنی، در حوزه صنعت بسیار محبوب و رایج بوده و در مدیران صنایع میل زیادی دارند که از زنجیر های صنعتی ساخت کشور ژاپن در واحد های خود استفاده کنند.

دلیل این امر بالا بودن کیفیت ساخت بالا و قدرت زیاد در منتقل شدن نیرو می باشد، به همین دلیل فروش انواع زنجیرصنعتی ژاپنی بازار بسیار مناسبی داشته و طرفداران زیادی دارد.

معرفی ویژگی های زنجیر های صنعتی:

زنجیر های صنعتی و کاربرد هایی آن ها بستگی به ویژگی های خاصی دارد که این محصولات پر کاربرد هستند.
به طور مثال می توان ویژگی زنجیر صنعتی دونگوا را جنس خوب و محکمی که دارد نام برد و آن را جز کاربرد آن در صنعت مثال زد.
هم چنین بسیاری از محصولات هستند که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند زیرا با توجه به کاربردی که دارند دارای قیمت مناسبی نیز هستند.
روغن کاری زنجیر های صنعتی بسیار آسان بوده و می توان این کار را به کمک یک روغن صنعتی خوب انجام داد.

زنجیر های صنعتی به دلیل نیرویی که انتقال می دهند بسیار پر طرفدار هستند ک به همین دلیل است که در بیشتر صنایع و کارخانه جات های مختلف به کار گرفته می شوند.

زنجیر های صنعتی و کاربردهای آن

همانطور که میدانید زنجیرهای صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه این مقاله بیشتر به آنها می‌خواهیم بپردازیم همانطور که در بالاتر نیز گفته شد ویژگی‌هایی که یک زنجیر صنعتی دارد بر روی کاربرد آن نیز تاثیر می گذارد و هرچه کاربردهای یک زنجیر صنعتی بیشتر باشد طرفداران و خرید و فروش این محصول نیز افزایش پیدا می‌کند.

به طور کلی قطعات صنعتی مثل بلبرینگ و یا محصولات صنعتی مثل کوپلینگ ها جز محصولاتی هستند که بسیار به چشم خریداران می آیند و هر چه کاربرد و ویژگی های این محصولات بیشتر باشد خرید و فروش این محصول نیز در سطح بازار بیشتر می شود.

 

قیمت زنجیر صنعتی

قیمت زنجیر های صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به تکنولوژی به کار رفته در تولید و جنس آن ها اشاره کرد برخی زنجیر های صنعتی استاندارد مانند زنجیر تک پل، دو پل، سه پل و… به دلیل گستردگی تولید و تکنولوژی و جنس یکسان به کار رفته در آن ها از قیمت مناسب و ثابتی برخوردار هستند اما برخی از زنجیر های صنعتی به دلیل پیچیدگی تکنولوژی ساخت و برخی جنس های مخصوص از قیمت بالا و غیرثابت برخوردارند برای اطلاع از قیمت و استعلام موجودی زنجیر ها میتوانید از قسمت تماس با ما با مغازه در ارتباظ باشید.

 

از حسن توجه شما سپاسگزارم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =